پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی شارژدهی گلکسی S۲۵ ده درصد بهتر می‌شود انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود افشای مشخصات اولیهٔ Xiaomi 15 Pro ویدئو | ربات اپتیموس تسلا، مشغول کار در کارخانه خانواده آیفون ۱۷ یک عضو «اسلیم» خواهد داشت تراکنش‌های بیت‌کوین میلیاردی شد اولین تریلر از حضور شخصیت «هوملندر» در بازی «مورتال کمبت ۱» (Mortal Kombat 1) لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟ پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد + عکس برای بازی Hellblade II چه سیستمی نیاز دارید؟ قابلیت‌های جدید استوری در اینستاگرام + جزئیات
سرخط خبرها

«ایلان ماسک» دست به دامن شرکت‌های تبلیغاتی| اختلافات با توئیتر ادامه دارد

  • کد خبر: ۱۲۲۰۱۰
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸
«ایلان ماسک» دست به دامن شرکت‌های تبلیغاتی| اختلافات با توئیتر ادامه دارد
ایلان ماسک همچنان برای متهم کردن توئیتر به ارائه نادرست تعداد حساب‌های جعلی و ربات‌ها در این پلتفرم، همه کار می‌کند و در جدیدترین اقدام خود شرکت‌های تبلیغاتی را احضار کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، ایلان ماسک که در تلاش است قرارداد خرید توئیتر را لغو کند، برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد حساب‌های جعلی و ربات در این شبکه اجتماعی، به دنبال اسنادی از شرکت‌های فناوری تبلیغاتی است.

توئیتر به دلیل اینکه ماسک می خواهد این قرارداد را لغو کند از او شکایت کرد. دادگاه رسیدگی به این پرونده ۱۷ اکتبر برگزار خواهد شد.

وکلای ماسک دو شرکت Integral Ad Science و DoubleVerify را برای ارائه هرگونه سند یا ارتباطی درباره دخالت آنها در بررسی حساب ها یا مشارکت در هرگونه ممیزی کاربران توئیتر احضار کرده اند.

این دو شرکت که در نیویورک مستقر هستند، از فناوری برای تأیید اینکه تبلیغات دیجیتال توسط افراد واقعی مشاهده می شود، استفاده می کنند. تبلیغ‌کنندگان از این خدمات استفاده می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند تبلیغاتی که برای آنها پول پرداخت می‌کنند، توسط مشتریان دیده می‌شوند و نه ربات‌های خودکار.

ماسک در پاسخ به توئیت کاربری که درباره نحوه حسابرسی توئیتر سرویس خود سوال کرد، گفت: این ها سوالاتی هستند که توئیتر تمام تلاش خود را می‌کند تا از پاسخگویی به آنها اجتناب کند.

در یک دادخواست متقابل در اوایل این ماه، ماسک ادعا کرد که کاربران فعال روزانه قابل کسب درآمد توئیتر، ۶۵ میلیون کمتر از آن چیزی است که این شرکت گفته است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->